Snídaňová fitness inspirace 12x jinak!

Snídaně je moje nejzamilovanější jídlo z celého dne! Už od probuzení se na ní těším. A když mám brzy ráno ještě aerobní trénink na lačno, nemůžu se jí pak už dočkat!

Dopoledne mě většinou čeká silový trénink anebo dlouhý pracovní den. Proto je pro mě důležité, aby mi dodala snídaně dost energie, která mi vydrží minimálně na dopoledne a nastartovala moje tělo. Také aby byla zdravá a chutná.

 

Co v mé kuchyni nesmí chybět

Když jde o přípravu snídaně, prožívám ji jako hotový rituál. Ve špajzu mám přímo poličku, kde mám všechny suroviny pro přípravu snídaní. Patří tam:

- ovesné vločky
- rýžové chlebíčky
- oříšky a semínka - konopná, chia, strouhaný kokos, lískové oříšky,..
- sušené ovoce - goji, rozinky
- mouky - rýžová, špaldová, pohanková
- oříšková másla - arašídové, mandlové, lískové, tahini
- příchutě Myprotein

dál..
- proteinové prášky - hráškový Growing naturals, rýžový Growing naturals, sojový Myprotein
- pšeničná bílkovina
- ovoce - jahody, banány, kiwi, jablka, avokádo,..
- tofu natural od Sunfoodu a sojový bílý jogurt Soyade

No a teď ty moje výtvory....

 

1, 2, 3. Proteinová placička

Kakaová z hráškového proteinu, pšeničné bílkoviny, rýžové mouky, mandlového másla s kokosem a obložená jahodami, kiwi, kakaovým jogurtem a posypaná skořicí.

 

Vanilková se stejným složením, ale tentokrát jen s jahodami a krémem z kakaa, trošky vody a mandlového másla.

 

Opět vanilková s obsahem lískového másla, obložená dušenými jablíčky se skořicí a sojovým jogurtem ochuceným vanilkovou příchutí od MP.

 

 

4, 5, 6. Proteinová palačinka a lívance
 

Palačinka ze sojového jahodového proteinu, tofu a pšeničné bílkoviny s arašídovým máslem, jahodami a jak jinak než skořicí :-)

 

 

Stejná palačinka, tentokrát obložená avokádem, jahodami, kokosem a skořicí.

 

Stejné těsto jen tentokrát tvar lívanců s kiwi, jahodami, mandlovým máslem a kakaem.

 

7. Sladká rýže

Rýže natural uvařená v mandlovém mléce s goji, vlašskými ořechy a s polevou z čokoládového rýžového proteinu GN.

 

8. Proteinová kaše

Teplá kašička z kukuřičné instantní kaše a vanilkového hráškového proteinu GN s jablkem, kakaem a lískovými oříšky.

 

9, 10. Sladký tofu tvaroh s ovocem

 

Tvaroh z tofu a hráškového proteinu GN ochucený vanilkovou příchutí MP s kiwi, jahodami, skořicí a jako příloha rýžové chlebíčky.

 

Opět tofu tvaroh tentokrát s rýžovým proteinem GN bez příchuti, ale ochucený příchutí MP moca (božská!) s jablíčkem, skořicí a zase křupavými rýžovými chlebíčky.

 

11. Netradiční placka s krémem a ovocem

Exotická placička z kokosové a rýžové mouky, potřená krémem z avokáda a čokoládového rýžového proteinu GN s banánem, jahodou, ananasem a pomerančem.

 

12. Ovesný štrůdl

A trochu české klasiky ve zdravé verzi - štrůdlík jen z rozemletých vloček, jogurtu, hráškového proteinu GN s jablky, hruškami, vlašáky a skořicí.

 

 
 
 
 

Komentáře  

 
Simona_Rohlickova
# Simona_Rohlickova 2014-08-08 18:51
dobrý den, objevila jsem náhodou Vaše stránky a jsem velmi potěšena. Skvělé články a inspirace. Mohu se zeptat, zda by jste mohla uvést i gramáže u jednotlivých jídel. Např. nevím kolik si přidat pšeničné bílkoviny atd.
Děkuji :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Katka B.
# Katka B. 2014-08-09 08:08
Tak to jsem moc ráda, že se vám líbí :-) Ty poměry si už bohužel nepamatuju.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
Simona Rohlíčková
# Simona Rohlíčková 2014-08-09 14:42
Aha, to nevadí. Zaregistrovala jsem se na program jídelníček, tak už to nějak vymyslím. Děkuji..Příští týden mi od Vás dorazí balíček rýžových proteinů tak se moc těším. :-) Mějte se krásně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit